Tuesday, May 31, 2011

Inimene õpib... kogu elu...

...ja õpin mina ka :) Õppisin ära muru pügamise. Vikatiga. Olude sunnil. Kui nüüd tulemuse pealt vaadates võrrelda mind ja lambaid, siis suure tõenäosusega on lammaste tulemus minu omast tunduvalt professionaalsem. Lohutada end saan sellega, et järgmisel korral niitma asudes oman juba mingit kogemust tulemuslikumalt vikatiga vehkimise alal ;) Vikati kättevõtmise tingis aga asjaolu, et muru oli vahepealse kahe nädalaga, mil ma Madisel käinud ei olnud, muutunud ülepõlvekõrguseks naadi- ja nõgesemetsaks. Ilma vikati abita ei oleks ma suutnud seda tekkinud metsa ohjata.
Nõgesed, naadid ja angervaks olid hõivanud ka mu aidataguse juurikamaa. End nendest läbinärinuna tabas mind meeldiv üllatus -kaks nädalat tagasi mahapoetatud seemnetest olid tärganud täiesti arvestatavad taimed. Isegi uudsel minuomameetodil mulda pistetud kartulid olid end kasvama ajanud. Mõned kartulid said lisaks selgi nädalavahetusel veel omapärasemal moel kasvama pandud, aga sellest lähemalt ehk sügise poole, kui saak juba korjatud on. Kui siis on, mida üldse korjata :)

No comments: